انفجار درون

پربارترین و بهترین خوشه ها ی گندم به طرف زمین آویزان هستند.

انفجار درون

پربارترین و بهترین خوشه ها ی گندم به طرف زمین آویزان هستند.

نیکبخت واحدی

نیکبخت:
    بازیکنان پرسپولیس خودخواه هستند


    
    
     علیرضا ‌نیکبخت‌واحدی در روز بازی با ملوان یک پنالتی برای تیمش گرفت اما برخی اتفاقات این دیدار کام نیکبخت را تلخ کرده به نحوی که عصبانیت در گفته‌های او کاملاً به چشم می‌خورد‌.
    نیکبخت از دلایل عصبانیتش صحبت می‌کند و اینکه تاکنون هیچ تصمیمی برای فصل آینده‌اش نگرفته و مذاکره‌ای نیز با فتح‌ا‌...‌زاده انجام نداده است‌.

    نیکبخت می‌گوید: دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند اما به اعتقاد من تیم ما کم گل زد‌. ضمن اینکه یک نیمه نیز کمتر از انتظار ظاهر شد چون در این بازی گذشت نزد برخی از بازیکنان ما وجود نداشت‌. واقعاً نمی‌دانم در ذهن برخی از بازیکنان ما چه می‌گذرد چون خودخواه هستند و بیشتر از تیم به خودشان فکر می‌کنند‌. باور کنید اگر بعضی از بازیکنان ما خودخواهی را کنار بگذارند، تیم ما همان تیمی خواهد شد که به تیم‌های دیگر چند گل می‌زند‌.
    نیکبخت در ادامه در مورد اینکه چرا پنالتی را نزد، اینگونه توضیح می‌دهد‌: دوست داشتم پنالتی را بزنم اما در ابتدای بازی دنیزلی بادامکی را به عنوان پنالتی‌زن تیم معرفی کرده بود‌.
    مهاجم پرسپولیس تصریح کرد‌: با اتفاقاتی که بین سه تیم ابتدای جدول افتاده، شانس به ما رو کرده و حالا شانس اندکی برای قهرمانی لیگ‌برتر به وجود آمده است اما نباید فراموش کنیم تیم ما در جام حذفی با حمایت صدهزار هوادار به فینال راه یافته و قهرمان جام حذفی خواهیم شد‌.
    نیکبخت در خصوص پیشنهاد فتح‌ا‌...‌زاده گفت‌: فتح‌ا‌...‌زاده نسبت به من لطف دارد اما فکر و ذکر من در حال حاضر معطوف به پرسپولیس است ضمن آنکه یک سال دیگر نیز با پرسپولیس قرارداد دارم از طرفی من هیچ صحبتی با فتح‌ا‌...‌زاده نداشته‌ام‌.
    مهاجم پرسپولیس درخصوص پیشنهاد یک تیم اماراتی به خود اظهار داشت‌: هنوز در جریان پیشنهاد تیم اماراتی نیستم چون صحبتی با مدیر برنامه‌هایم در این خصوص نداشته‌ام‌.
    نیکبخت در پایان درخصوص شانس‌های قهرمانی خاطرنشان کرد: با شکستی که استقلال اهواز مقابل سپاهان متحمل شد شانس این تیم برای قهرمانی کم شد اما سه تیم اول جدول شانس زیادی برای قهرمانی دارند و نهایتاً یکی از این سه تیم قهرمان لیگ خواهد شد‌.
    
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد