انفجار درون

پربارترین و بهترین خوشه ها ی گندم به طرف زمین آویزان هستند.

انفجار درون

پربارترین و بهترین خوشه ها ی گندم به طرف زمین آویزان هستند.

مجتبی جباری

مجتبی جباری

مجتبی جباری متولد 23/2/1363 در رباط کریم به دنیا آمد .

به دلیل شغل پدرش فوتبال را از تیم راه آهن شروع کرد . در تیم نوجوانان راه اهن به مدت 2 سال بازی کرد و سال بعد به جوانان اتکا پیوست . وی سپس مجدد به امید راه آهن برگشت و دراین تیم مشعول به بازی شد .

با دعوت احدی مربی وقت امید استقلال تهران جباری به این تیم پیوست  و سپس به طور قرضی به مدت یکسال در تیم بزرگسالان ابومسلم توپ زد و با درخشش در این تیم توجه همگان را به خود جلب نمود . وی با تیم ابومسلم خراسان به مربیگری اکبر میثاقیان به مقام نایب قهرمانی جام حذفی رسید و درخشش وی در این فصل موجب بازگشت مجدد وی به تیم استقلال شد .

برگشت مجدد او به استقلال بسیاردلنشین و توام با موفقیت  بود . دعوت شدن او به تیم ملی و راه یابی به جام جهانی همراه این تیم  قهرمانی در لیگ پنجم در روزی به یاد ماندنی که در حضور 120 هزار تماشاگر استقلال به دست آمد وهمچنین انتخاب وی به عنوان 10ورزشکار برتر سال84 مهمترین اتفاقات زندگی ورزشی او در این سال  بود .

در پایان لیگ پنجم مجتبی جباری از سوی کارشناسان به عنوان پدیده لیگ انتخاب شد و همچنین از طرف مردم به عنوان بهترین بازیکن استقلال وبهترین بازیکن لیگ اتخاب شد.

پست تخصصی محتبی جباری هافبک نفوذی است و در تیم ملی علی کریمی و رجب زاده رقیبان اصلی او برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی هستند

بدون هیچ مقدمه و صحبتی حرفهای شندینی مجتبی جباری را می خوانیم

من مجتبی جباری هستم ، فرزند سوم خانواده . چهار خواهر و یک برادر بزرگتر از خودم دارم .قبل از محرم عقد کرده ام و امیدوارم بتوانم بعد از جام جهانی با همسرم زیر یک سقف زندگی کنیم

خواننده مورد علاقه من رضا صادقی می باشد و از بازی مرحوم مهدی فتحی هم لذت می برم .

در حال حاضر اتومبیل پزو 206 دارم اما به ماکسیما و بی ام و هم علاقه دارم .

از بین تیمهای ایرانی تیمهای استقلال و ابومسلم را دوست دارم ، البته هر بازیکنی که به باشگاه جدید می پیوندد باید به آن باشگاه علاقه مند باشد .البته من در بچگی یک پرسپولیسی بودم

از بین تیمهای خارج کشور و سطح اول ، تیمهای : بارسلونا - چلسی و رئال مادرید را دوست دارم.

میوه مورد علاقه من آلبالو است و غذایی که از خوردن آن لذت می برم فسنجان است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد